När du kysst min hals säger du igen att jag aldrig kommer bli nåt mer än vän

när du kysst min hals så säger du igen
att jag aldrig kommer bli nåt mer än vän
vi kan ha kul ibland med det är komplicerat
kan aldrig bli nåt mer även om vi velat

oohh
du säger det är du och inte jag
oohh
har hört den där förut tänker då jag
och dina händer dom är överallt
så intressant

du tror att du är allt för mig
tror aldrig att jag repar mig
hur kommer du att ta det här
att jag är inte kär, är inte kär, är inte kär

vi förstår att det är svårt för dig att ta
att det bara fanns en grej jag ville ha
det där med sex sägs mest vara mest för killar
men det var det och inte dig som jag gillar

oohh
jag säger det är jag och inte du
oohh
har aldrig hört de förr tänker då du
och mina händer dom är inte kvar
tack jag är klar

du tror att du är allt för mig
tror aldrig att jag repar mig
hur kommer du då ta det här
att jag är inte kär, är inte kär, är inte kär

det är inte bara du som är makten
att starta upp och sen lämna mitt i akten
manuset skrivs och det ändras i stunden
men när allting är slut är det jag som är kungen

du tror att du är allt för mig
tror aldrig att jag repar mig
hur kommer du då ta det här
att jag är inte kär, är inte kär, är inte kär, är inte kär, är inte kär



Read more: Linnea Henriksson - Jag är Inte Kär Lyrics | MetroLyrics 

Kommentera här: