Jag är här, jag är nu och jag tänker leva livet fullt ut

Våga släppa taget
Allting ordnar sig till slut
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget
Leva för dagen
Våga ta mig ur min bur
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget

Står här vid världens stup, redo för att kasta mig ut
Jag har gjort mina val
Det finns ingen möjlighet för mig att vända tillbaka
Allting som är gjort, är gjort
Allting som är sagt, är sagt
För jag vet vart jag ska
Måste bara samla mod och våga tro det

Våga släppa taget
Allting ordnar sig till slut
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget
Leva för dagen
Våga ta mig ur min bur
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget

Om man bara förstått förut
Dimensionerna tar aldrig slut
Det finns mer än du ser
Om vi bara visste att vi alla är en och samma
Horisonten glöder nu, och natten lider mot sitt slut
Jag är här, jag är nu och jag tänker leva livet fullt ut

Våga släppa taget
Allting ordnar sig till slut
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget
Leva för dagen
Våga ta mig ur min bur
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget

Måste leva
Måste leva

Våga släppa taget
Allting ordnar sig till slut
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget, släppa taget
Leva för dagen
Våga ta mig ur min bur
Måste leva - Måste våga
Våga släppa taget
Våga släppa taget

Read more: http://artists.letssingit.com/danny-saucedo-lyrics-slappa-taget-l2bxtl4#ixzz43NNlxx2i 
LetsSingIt - Your favorite Music Community 

Kommentera här: