För om det är se men inte röra, då är jag hellre blind.

För om det är se men inte röra, då är jag hellre blind. / Psykologer och läkare letar, men de vet inte vad eller när eller hur, så hur fan ska jag då veta? Ingen aning själv vad jag är, men dom kallar mig bipolär.
 
---
 
You're not ending the pain - you're really passing it on...'
 
---

Tänd ett ljus för alla dem som har gått bort. Våra änglar som i himlen vakar över oss. Ta vara på ditt liv och allting som du fått, för alla vi vet att livet är för kort...

jny ft. Angie - till alla som gått bort.

---

Jag såg dig dö i höstas och jag tror jag följer med
men jag är bara 21 och du blev 23
men olyckliga människor, dom är ofta till besvär
och vi är nog för svaga för att klara av det här

---

Känner mig som en fitta, mannen kunde jag ha gjort nåt? Eller vadå, jag var inte bättre än dig, och Gud vet det kunde lika gärna hänt mig. Så fuck vem som gjorde vad och vem som blev störst, för din död bevisar att de bästa går först! / Ey, de tillverkra inte längre såna som du. Å jag svär att ja gråter här min vän.. En ros till din kista & din mamma får en puss för din död bevisar att de bästa går först..

---

Mitt kära lilla barn, tid är nåt du har gott om
Du ska växa och bli stor
Sen så blir det mera bråttom
Kom ihåg det där jag sa, du är det finaste jag har

jag vill att du ska veta att varje beslut du tar
ska ja finnas vid din sida för resten av mina dar
även fast du nån dag kommer göra dåliga val
känna dig svag och göra dina misstag!

---

Ge mig en ny drog som tar mig nånstans
Jag behöver en ny medicin och ett nytt land
När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring
men även inbitna lögnare har sin charm

---

Att se dig ligga utslagen, allting var fel. Men det värsta av allt var att ditt liv stod på spel. Det knöt sig i magen, världens största rädsla, det kom som en chock och man vill inte ha den känslan. 

---

jag trodde att du var min vän, men du vill ha mig på behandlingshem. du tror att torken kommer rädda mig, men dina moderkänslor lurar dig. om du måste lill-jesus, då kan du tvätta mig och kamma löss...... 

---

Life has a way of showing you just what you need, and who you were made to be. 

Kommentera här: