Droger för alltid, verkligheten suger

Vi känner ångest, vi kväver den med sprit
Vi känner stress, upphäver den med weed
Röker i sömnen för att tjäna lite tid
Och när jag vaknar är det som att väcka djävulen till liv
Kliver av scenen och delar lite gauge
När jag däckar kan du röka dig stenad på min mustasch
Ismen är fartfyllda, röker en bong
Om livet är en fest är döden en lång bakfylla
Jag träffar aldrig nån jag känner igen
Jag är trött på att vara beng så jag bränner en släng
Sen är jag ensam och rädd i en ledsam terräng
Längtandes hem, till en flicka och min bäddade säng
men FUCK IT! jag bränner mitt krut tills kvällen är slut
Är beng som en snut för min inspirations skull
Här är man beng som en snut 
Och är man inte beng som en snut är man riktigt kanonfull

-------Ref-------
Man köper en släng och slängen tar slut men det spelar ingen roll när man är
Beng som en snut!
Man köper en säng och sängen är mjuk så man lägger sig i den när man är
Beng som en snut!
Man köper en släng och slängen tar slut men det spelar ingen roll när man är
Beng som en snut!
Man köper en säng och sängen är mjuk så man lägger sig i den när man är
Beng som en snut!

-------Vers 2 Heli-------
Beng som en snut och har ett stört lila face
Vi har kört tequila-race och rökt lila haze
Man går lös för man för ofta på femmorna gratis(??)
Röker allt på en gång när man inte pröjsat 500 bagis
Man blir för hög, rödögd, för trög
men pupillerna utvidgade som en bögröv
Röker tills man muddrad, hamnar i förhör
Behöver pissa i muggar och ens vardag är förstörd
Tills det hela över och man har skjutit undan
snutens undran, då kan man gå ut på punda
Röker hon? Shit, sluta undra
Har rökt så länge att det bruna slutat funka
Kör bara haze och skunkar och blir fett stenad
Som Maria-Magdalena mot oss är folket enat
Folk är lurade jävlar styrda som lättklena
Titta snett, Tjena, ta en holk å testa leva!

-------Ref-------

-------Vers 3 Sober-------
För jag är beng som en snut eller hög som ett höghus
Röker strut och bara krökar på rödtjut(?)
Sover aldrig för att känna mer av ruset
Droger föralltid, verkligheten suger!
Ismen! fucking ligister och pundare
och påstår man att knark är trist är man en lögnare
Flummare! så vi hatar på lagen
Beng som en snut, från dag ett till graven
Har rökt såna jävla feta raketer
Så jävla länge att jag knappt vet vad jag heter
Softar ner nu och klunkar lite ether
Har så jävla mycket weed att vi får rulla med tapeter
Sober the ogre! äcklig och ful
Och har rökt ganska bra mycket längre än du
För när man tänder en strut, typ var femte minut
Kan man placera sig i facket b-b-beng som en snut!

-------Ref-------

-------Stick Sober-------
Det hände en grej här förra månaden
Vi satt i en lägenhet på högsta våningen
Jag hade tagit massa svamp och syra
Efter tillräckligt mycket syra kan man flyga
Trodde jag, och jag bestämde för att
Det är nog bäst att man prövar
Så jag öppnade fönstret och slängde mig ut
Det var då jag förstog att jag var beng som en snut

Kommentera här: