låt nu Gud vara nådig ifall att nån ska fucka mitt high

Organism 12 här, tillsammans med Dj Large.
Även tillsammans med Dj Ross.
Eftersom Pass It är for the kids, tänkte vi göra det för the kids, så att alla kan sjunga med!

Refräng 2x:
Vi tar dig till en coffeshop!
Meckar upp en morgonkopp!
Röker hela dagen lång!
Snälla kan ni svara nån? wow!

Hur vill du ha det? jag bara rullar upp spliffen.
vill inte höra nånting från massa fulla små bitches som inte
dom bara sitter på massa Purpel haze
finner mig med pipan i munnen som Kurt Cobain.
Trampar ut, hostar ut en lunga, jag får Cancer nu, när alla blunts är slut.
röker Libanes, marock, Nepal och svart Afghan
Tills allt är slut, där har du 4 Nyanser av brunt
Hur var det nu med goda råd, dom känns väl dyra
Bränner alla pengar, jag har inte ens till hyra
old school som för 5 för 3, nu är det 5 för 4
Vanligt pris får det för 54
vad ska jag säga, finner flera höga överpriser
Löjligt vad man inte gör för lite mörnelili
Vi är höga, vi röker ett hg brajj
Tills ögonen ser ut som gröten i Golden child (child)
Vill ha en bit av mig, för en bit av mig är som Amnesia Haze
Det kommer visa sig, vem som är man och mus
Ett blandmissbruk får dig nog att vika dig
jag försöker se nånting men ögonen är stela
jag kan röka bång men ingen röker den som Evan
jag tackar för allt, packar mitt brajj
låt nu Gud vara nådig ifall att nån ska fucka mitt high
Jag tömmer faten, drömmer vaken.... går och går
ser ut som en sjusovares sju svåra år
jag lämnar vidare, jag passa den till vänster
hashgelé, tung skit, får dig att tappa känseln
jag är cool, puffar på blunten och skrattar man
medans jag ser att du knuffas till kanten din stackare
för om du inte kan röka så skit it
nu ber du efter en lik bil, sitter där kritvit
Nu ställer jag frågan till alla, ska ni med mig?
och har ni någe röka där hemma så ta det med er
jag sätter griller i huvvet precis som hockeyproffs
gör om hela Pass It till en coffeshop

Refräng

Kommentera här: