Jag hade pengar ett tag, nu är jag öppen för förslag.

Sliten men vacker
 

Jesus en kille av idag, lite grand som du och jag.
Grisskär skjorta och vita jeans, allt det vatten han drack blev till vin.

Jag vill ha mer vill ha mycket mycket mer jag vill ha allt som jag ser.
Här ser du en sliten vacker man som långsamt sjunker ner.

Jag hade pengar ett tag nu är jag öppen för förslag.
Satt i baren där stod en hind beställde tonic och gin.

Kvinnor vill ha mig på ett fat, dom ser mig som ett svin inte mat
betalar mina lån med mobiltelefon, men när man har tre så känns det som ett hån.

Hon var ju ung och fin och jag var ganska ful,
men hon sa du är ganska fin men sliten eller hur.
Vad har du druckit i kväll nu ikväll vad har du gjort för fult?
Jag har gjort nått fult med dig innan kvällen nått sitt slut.

Kommentera här: