söker svar om mig själv, blir lika vilsen varje gång

darin.
 
När du ser, du ser mig
Ser mig vad ser du då
En verklighet vi skapat oss, där inte vi är samma sak
Säg mig vem är jag, var är hemma
Så många gånger jag, frågat mig själv

För jag är identitetslös
Allt är kluvet inom mig
Jag hör inte hemma nånstans, nånstans
Har letat överallt
För jag är identitetslös
Finns det någon plats för mig
Jag hör inte hemma nånstans, nånstans
Har letat överallt

Söker svar om mig själv, blir lika vilsen varje gång
Kamouflage i en stad, där alla ska se lika ut
Säg mig vem är jag, var är hemma
Så många gånger jag, frågat mig själv

För jag är identitetslös
Allt är kluvet inom mig
Jag hör inte hemma nånstans, nånstans
Har letat överallt
För jag är identitetslös
Finns det någon plats för mig
Jag hör inte hemma nånstans, nånstans
Har letat överallt

För jag är identitetslös
Allt är kluvet inom mig
Jag hör inte hemma nånstans, nånstans
Har letat överallt
För jag är identitetslös
Finns det någon plats för mig
Jag hör inte hemma nånstans, nånstans
Har letat överallt

Kommentera här: