pain..

jag är utbränd och ledsen fast du vägrar se,
inte bara du som gråter fan jag orkar inte mer,

men jag skrattar ändå du vet att Elin är glad,
jag letar efter solen men det regnar idag,
min själ den e trasig den brister dagligen,
jag vet inte om det någonsin kommer bli bra igen
,
har inga tårar kvar mina ögon har torkat
jag ber till gud att han ger mig hjälpen så jag orkar,
Men du har inte tid du hinner inte nu
jag gråter men du drar iväg utan ett ljud,
jag är ockuperad utan dig kan inte leva alls,
men du sket i det jag sa och kasta din chans,
du fanns inte då jag fick klara mig själv,

men du behöver inte, vill inte ha någon hjälp,
så jag sitter själv med ångest som dödar inuti,
jag orkar inte längre ärligt detta tar mitt liv


[Refräng]
så många år som har tagits ifrån mig,
så många gånger som min trygghet åkt ifrån mig
så många gånger som jag tänkt ta mitt liv, men jag stannar kvar tack vare ni,
så många gånger som jag gråtit mig till dagsljus
så många gånger som jag pratat med gud
så många gånger jag vill säga hejdå, men jag finns kvar och jag stannar ändå

[Vers 2]
smärtan som jag har bildar en brand den kan släckas,
men skadorna som gjorts efteråt vill aldrig nämnas,
jag mår inte bra jag är inte ens okej,
- varför fanns du inte när jag verkligen behövde dig?
du bara gick din väg och många dagar blev svarta,
jag tror ej på ord som att ensamast e starkast,
för solen har slocknad och elden blev till aska,
glädjen har försvunnit och tiden har stannat
jag har tänkt en hel del under veckor i sträck,
varför lyser aldrig solen varför är det bara regn,

Kommentera här: