Har du massa frågor, jag har flera

Hur stor är rymden, den kan inte vara oändlig, kan den det eller? Hallå, elvis!
En annan grej, hur fan kan ett gånger ett bli ett
(huummm, stryck det från min text)
Alla har en mamma å pappa inte sant, men jag vill inte tro att dom knullat med varran
Usch, bort bort hämska tanke, känslan får mig att lämna landet
Vänster i spegeln är egentligen höger, å kommer man till himlen när man mött döden
Vad händer med kroppen när dom bärt bort den
Kan man rulla bajs och tillsätta pärlsocker
Varför är det fult att säga knulla, fitta
Varför är det tyst i alla fulla hissar
Är gräs knark, eller är knark bara gräs
Är kroppen ett tomt skal utan min själ

Min hjärna kommer snart att explodera (dera)
inget som du kan manipulera (lera)
har du massa frågor jag har flera (flera)
så tänk på mitt namn när du undrar över nått

Tänker bilolyckor när jag går här över gator
Jag vill ha bevis att människor har varit apor
Fanns dinosaurien, huum näe tveksamt
Okey man får kramp, den är stel, är det stelkramp
(finns australien)
Det vet ingen annan än några få som verkligen varit där, jag svär
Fan jag glömde att rima, föresten vad är ett rim
(tjock dimma)
Okey, varför tycker du att äta är gott
Jag tycker alla borde vara beväpnad med nått
Jag snackar vattenkrig, det kallas kallabalik
Så alla balla kom hit, för nu kallas alla hit
Vem gjorde klockan å vem bestämde tiden
Känner nån igen den snubben jag beskriver
Fucka mitt liv jag sover bort hela dagen
å sen blir det mörkt, jag vill träffa den saten

Min hjärna kommer snart att explodera (dera)
inget som du kan manipulera (lera)
(hihihi)
har du massafrågor jag har flera (flera)
så tänk på mitt namn när du undrar över nått

Kolla där på andra sidan, frächa mammor wow wow wiiwa
ställen fråga mammi mia, vad som helst jag kan beskriva

tutte kom igen tutte, än en gång tutte
kom igen tutte tutte tutte
kom igen tutte, än en gång tutte
kom igen tutte tutte

Jag måste vara tuff när jag skriver en text, 23 bast utan skäggväxt
En annan grej jag undrar, bajsar alla tjejer, även dom snygga
Vad äre du säger
Fan, skippar nog krogen inatt,
Hur kom vi på att inte jorden är platt
Är jorden vår eller äger nån den
Köper jag skog får jag värdet till den
Varför dricker vi mjölk från en ko, jag tänker tvärtom, yoo sjookt eller huur
Superhjältar måste finnas, dom har jag trott på så långt jag kan minnas
Föräldrarna är värst, domljuger i åtta år, sen kommer bomben, tomten är båg
shit jag saknar den mulliga jäveln, å median vrider den gulliga världen

Min hjärna kommer snart att explodera (dera)
inget som du kan manipulera (lera)
har du massa frågor jag har flera (flera)
så tänk på mitt namn när du undrar över nått

Kommentera här: