Men jag är inte redo för att spela schack med döden än

Min regnbåge, min dröm, mitt kall
Min kärlek, mitt vapen, mitt knark
Min borg, min horisont och mark
Min anledning, min bas, mitt allt
Min regnbåge, min dröm, mitt kall
Min kärlek, mitt vapen, mitt knark
Min borg, min horisont och mark
Min anledning, min bas, mitt allt 

[Vers 2]
Så många demoner som sitter på min axel
Jag tar dom mellan tummen och pekfingret sen i backen
Har du sett en drake flyga, har du sett en make dyka
Efter sin dotter och där tar staten hyra
Blev en synd under nattvarden, ett svart barn men
Med ögon som lyser upp som ett tacktal men
Dom fattar inte storhet när dom kliver över den
Men jag är inte redo för att spela schack med döden än
Min karriär är som ett massmord på flaska
Hasch, blod och aska, vart stor men fastna
Atombombsfilosofi, en biroll i komedin om mitt liv
där en författare har hittat på min stil 

Kommentera här: