Årslista 2015

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Rullade min första joint. Tog studenten. Spontanresa till Danmark & Lidköping. Var hög på krogen. Rökte på i stan och andra offentliga miljöer. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften. 

3. Fick någon du känner barn?
Ja, Disa fick barn likaså Magda. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, Daniel.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark.

6. Är det något du saknade 2015 som du vill ha 2016?
Nej. 

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
24 september då Daniel dog och 26 september då jag fick reda på Daniels död och samtidigt blev lämnad utav Sonny. 

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Tagit upp kontakten med Erika. 

9. Vilket var ditt största misstag?
Låta Sonny förora känslorna för mig... Jag vet inte om jag hade kunnat göra något åt det men önskar att jag hade kämpat hårdare istället för att ta honom för givet de sista månaderna.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Min plånbok.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol. 

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla stunder med Sonny såsom när vi åkte och badade. När Axel, Robert, Amanda, Pontus & jag åkte till donken mitt i natten och pratade i telefon med Glenn osv.

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja. 

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2015?
---

15. Mådde du bättre eller sämre under 2015 än vad du gjort tidigare år?
Jag mår bättre. 

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träning och hälsa. Mig själv och mitt välmående.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Ja, älta gammalt groll och bråk. 

18. Hur var din julafton?
Den var bra. 

19. Blev du kär?
Blev och blev, jag var kär i Sonny hela året, men det var jag ju när året började också. 

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Svenska hollywoodfruar. 

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej, jag försöker att inte hata någon längre. Men yogaläraren (montozami) har gått mig på nerverna duktigt mycket. 

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Kartellens Sebbe Staxxx självbiografi.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Oj, jag vet inte. 

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja.

26. Vilken var årets bästa film?
Ingen. :)

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Sonny var här och vi firade tillsammans med min familj. De enda som fattades var pappa och Niklas..

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Svår fråga. I år har jag tagit kontakt med många gamla vänner, som Elin Benjaminsson, Simon Hernqvist, Erika Pamdal, Robin Levinsson, Krona osv. 

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Jeans och tjocktröja. 

30. Vad fick dig att må bra?
Sonny, mina vänner :) 

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen. 

32. Vem saknade du?
Sonny, Daniel, Erika, Jasmine. 

33. Vilken var din bästa månad?
Maj, studenten var awesome!

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Borde ansträngt mig mer i skolan under höstterminen, vårdat förhållandet med Sonny bättre under sommaren. Prioriterat mina vänner mer så de slapp känna att de bara dög när Sonny inte kunde.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Det gör det nog inte. Men ska försöka ha en positivare attityd. 

Kommentera här: