Året 2013 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
För första gången i hela mitt liv tog jag in på camping istället för att bo hos mina föräldrar när jag var i staden.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, sköta skolan bättre, bli en bättre medmänniska.

3. Fick någon du känner barn?
Ja, min bror.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige ;).

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
Ja.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Blev faster igen.

9. Vilket var ditt största misstag?
Stanna i dåliga förhållanden.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Vet inte. 

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Resan i somras med bästisen!

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yeah, fick hjärnskakning nu i vintras.

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Väldig många.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
Bättre. 

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Träning och hälsa.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Ja, älta gammalt groll och bråk. 

18. Hur var din julafton?
Okej.

19. Blev du kär?
Ja.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Sons of anarchy

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Ja, slynan.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Nikki Sixx självbiografi.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Vettefan.

24. Önskade du dig något som du fick?

Ja.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Ja.

26. Vilken var årets bästa film?
Ingen.

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Spydde, var magsjuk och grälade med min syster och bröt även kontakten med henne.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
På vårsidan var det utan tvekan Amela. På hösten... Angus, Toivo & Jonte, känns sjukt bra att umgås med dem, otroligt trevliga killar. Dessutom har jag träffat så många trevliga människor genom jobbet och liknande som jag dock aldrig lärde känna av olika anledningar. 

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Mys outfits:p

30. Vad fick dig att må bra?
Nyförälskelsen, mina vänner, Elias. 

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gaah, han i Sons of anarchy, gängbossen. Så jävla het så det är sjukt!

32. Vem saknade du?
Mims... Och Johanna. Och Amela. Och pappa. 

33. Vilken var din bästa månad?
JULI-AUGUSTI! wooh bästa nånsin. 

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ja, kunde ansträngt mig mer i skolan osv... Vart nykter mer än 3 mån.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Det gör det inte, antar jag. Men positivare attityd ska jag försöka med iallafall!

Kommentera här: