jag saknar dig jag saknar oss och ibland så ångrar jag vår kärlek

Du var speciell, jag fanns där direkt Jag var dum då, trodde vi passa perfekt Minns kvällen där på resturangen, föll för dig som vackraste löven när du träffa marken Långa blickar när vi skålade i vin Våra huvuden gick snabbare än tiden åren gick förbi Det jag menar är att båda börjat måla upp en bild När jag tänker på det förstår jag ingenting

Du var sämst för mig Ah jag sa det, du va sämst för mig Skulle vilja glömma allt jag känt för dig För jag gav dig mitt förtroende, du svek det Kolla dig i spegeln, förstå hur du beter dig! Hört så många lögner, har fått nog nu Det lilla frö vi sådde, ja det dog ut Visst jag var ledsen när det tog slut, men att jag aldrig gråtit för nån annan - fan tror du?

En tid i livet som jag aldrig får tillbaks Men jag fäller inte samma tår idag För våra hjärtan slog för varandra sen stanna våra slag Så det blev aldrig några barn En tid i livet som du aldrig får tillbaks, men du fäller inte samma tår idag För era hjärtan slog för varandra, sen stanna era slag Så det blev aldrig några barn

låt mig berätta min vän, hon va speciell du fanns där direkt, du va dum då, trodde ni passa perfekt du tyckte hon var smart och rolig, och va nice i sängen du föll för henne som dom tornen gjorde på 9/11 men det var inga rosenblad som du landade på, lovade mycket men ni var aldrig på samma nivå höll för dina öron när hon ljög, för sanningen är hård det kan låta sjukt idag men inget som ni fattade då du ville va med henne, få laga mat te henne svek dina vänner, fan du blev en slav till henne! du var blind för att du ville ha barn med henne men när hon stack stod du kvar och frågade vad som hände så du dränker dig i tårar, jag förstår om du är sårad...

En tid i livet som jag aldrig får tillbaks Men jag fäller inte samma tår idag För våra hjärtan slog för varandra sen stanna våra slag Så det blev aldrig några barn En tid i livet som du aldrig får tillbaks, men du fäller inte samma tår idag För era hjärtan slog för varandra, sen stanna era slag Så det blev aldrig några barn

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jag kommer alltid finnas för dig Du var min ängel & det vet du mycket väl Jag stod upp för dig och allting som du sa Du var så underbar och jag saknar det vi hade Idag är du borta och jag saknar dig mer Känslorna försvann men nu så blir dem fler Jag glömmer aldrig bort när jag sa till dig Jag älskar dig, jag älskar dig

Du var så mycket mer än en flickvän för mig Du var så mycket mer än bara en tjej Du var min själ, du var mitt liv Jag saknar dig, jag saknar dig

Saknaden blir större för varje dag som går Känslan av din närhet och doften av ditt hår... Allt som vi hade ligger gömt i mitt hjärta Jag svor på att älska dig och att du var den rätta Varje natt när mörkret faller så gråter jag i timmar Minnen av dig försvinner sakta in i dimman Jag saknar dig, jag saknar oss Och ibland känner jag din närhet Jag saknar dig, jag saknar oss Och ibland så ångrar jag vår kärlek

Alla fina minnen dem kommer jag ihåg Gången på perrongen när jag åkte med ett tåg Tyvärr så kommer tåget åka där igen, men då står jag framför och ger igen Du tvivlade på oss, du gav upp vårat liv Du såg på när jag grät, men inte sittandes brevid Fortfarande är det svårt att fatta att du ljög En sista chans för kärlek, aldrig att jag dög... Gråtandes hemma i över en vecka Helt förstörd när jag blev sågad av den rätta Kunde inte äta mer, tårarna åt upp mig Du vet vad du gjorde, jag hoppas att du ångrar dig Vill ha dig nära hos mig, jag vill känna dina andetag Historien om dig blev mitt livs största misstag...

Jag saknar dig, jag saknar oss Och ibland känner jag din närhet Jag saknar dig, jag saknar oss Och ibland så ångrar jag vår kärlek

En kärlekshistoria utan lyckligt slut, ensamma nätter vågar inte gå ut Du gav mig hopp, du gav mig liv Jag saknar våran tid. Var är min ängel som älskade mig? Jag behöver dig så, kom tillbaka till mig När kroppen ligger död och mitt hjärta slutar slå Då hoppas jag att du fattar och försöker att förstå

Jag saknar dig, jag saknar oss Och ibland känner jag din närhet Jag saknar dig, jag saknar oss Och ibland så ångrar jag vår kärlek

Jag saknar dig Jag saknar dig Jag saknar dig <3

Kommentera här: